logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

21-04-2013

Hema Dip & Clean Nail Polish Remover

De nieuwe producten is jullie vast niet ontgaan. Hema is weer lekker in de verandering gegaan met niet alleen kleding, sieraden en beauty, maar heeft ook weer een aantal producten uitgebracht voor de nagels! De nieuwe producten zijn een feit, maar zijn de producten ook wel goed? Ik probeerde een knalroze potje die nagellak in een handomdraai zou moeten verwijderen. Lees mee!


Deze nagellakremovers zijn superhandig. Je vinger erin, draaien en klaar! Zo hoef je geen wattenschijfjes te verspillen en is rode en glitter nagellak er af halen geen vervelend klusje meer. Zou deze van Hema dat kunnen?

De potje valt in ieder geval wel op! Ik zag hem ook meteen in het schap staan. Een klein roze potje met grote letters erop. Ik vind het echt leuk! Dit formaat potje vind ik heel fijn om mee te nemen als je op reis gaat.

Over de ingrediënten ga ik niet uitgebreid over schrijven aangezien nagellakremover sowieso al hele slechte dingen bevat. In deze remover zit ongelofelijk veel alcohol.. Het potje bevat 75 ml.

Mijn nagels zijn kort en mijn nagelriemen zijn droog. Dat komt deels door mij hoor, want ik doe er gewoon niks aan. Ik vind het een rotklus om mijn nagels goed te verzorgen en steeds bij te vijlen. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom ik geen lange nagels heb. Mijn droge handen komen ook van mijn werk, ik zit met mijn handen veel in het water. De paarse nagellak die ik draag is kleur 344 van Miss Sporty. Deze nagellak heeft er 1,5 dag opgezeten maar is begonnen met chippen door het water. Ik heb ook geen topcoat aangebracht. Op mijn middelvinger heb ik even voor de foto een glitterlakje op mijn nagels gedaan om te kijken of de remover zonder problemen glitternagellak verwijderd. Deze is van Florence Nails, een lakje met verschillende kleuren glitters met de naam Multi Colour. (?)

Het verwijderen gaat superhandig. Je steekt je vinger in het gaatje die erin zit, draait het potje rond en klaar! Het duurt ongeveer 30 seconden voordat alle nagellak eraf is. De geur in het potje ruikt naar nagellakremover. Maar op je nagels en van een afstandje wanneer het potje geopend is lijkt het wel alsof het een zoet, fruitig geurtje achterlaat. Je ruikt na het verwijderen in ieder geval geen alcohol meer.

De remover verwijdert goed alleen blijven er wel wat restjes in de hoeken zitten. Hij reinigt dus nog niet volledig. Mijn nagelriemen voelen nu nog droger aan wat komt door de alcohol. Mijn nagelriemen smeer ik dan nu wel in met een olie.


Op zich ben ik best verrast door de remover. Alleen is deze absoluut niet geschikt om mee te nemen op reis. Ook al zit het potje dicht en ligt het op zijn zij, hou je het potje te scheef wanneer je nagellak verwijderd of wordt het te hard neergezet, de vloeistof komt naar buiten! Ik denk dat dat door de dop komt, ik had namelijk liever zo'n kliksysteem gehad. Ik had eerlijk gezegd ook helemaal niet verwacht dat de dop een draaidop zou zijn toen ik deze voor het eerst in de winkel zag. Ik moet er echt niet aan te denken dat mijn nagellakremover lekt in mijn tas.

Pluspunten:

  • Verwijderd nagellak, ook glitter
  • Het werkt heel snel 
  • Laat een zoet, fruitig geurtje achter op je nagels
  • Verpakking, ik vind het roze heel leuk 

Minpunten: 
  • Dop, hierdoor lekt de remover
  • Droogt je nagelriemen uit
  • Bevat ontzettend veel alcohol

Hema Dip & Clean is te koop bij Hema en kost €4,50.
Hebben jullie de nieuwe producten van Hema al gespot? 

Love, 
Sharon.

6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!