logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

28-04-2013

Video | Best Friends Tag

Zoals ik al had gezegd moest mijn 1e filmpje een feit worden en nam met Jessie de Best Friends tag op.  Aardig wat mensen binnen en buiten mijn blog vroegen om een filmpje, dus bij deze! Deze tag vond ik heel leuk en heeft vooral heel veel lol opgeleverd bij het opnemen :). Veel kijkplezier!


Natuurlijk is deze video alles behalve perfect. Mijn camera is niet van superkwaliteit als het aankomt op filmen. Maar het was een experimentje en wilde ook zien of ik met het programma waarmee ik video's mee wil bewerken uit de voeten kon. Het editen is voor mijn gevoel best goed gelukt! Ik ga proberen de video's die ik ga editen en opnemen beter te doen, dus netter editen en beter kijken naar het geluid etc.
Ik wil geen vaste Youtuber worden, ik wil mijn blog gewoon als hoofd houden. Ik vond het wel ontzettend leuk om een filmpje op te nemen dus dat zal ik vast nog wel vaker gaan doen, maar ik wil me niet verplicht voelen om elke week standaard een video te uploaden omdat ik daar te weinig tijd voor heb. Maar wanneer ik tijd heb kan je vast een keer een video verwachten! En ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat met wat je van deze video vond. :) 
Love,
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Echt super leuk dat je een filmpje hebt gemaakt je moet het echt vaker doen ,alleen wel jammer dat die van niet zo'n goede kwaliteit is.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kwaliteit vond ik eerst irritant maar na 10 seconde merkte ik het al niet meer (: En ik wist gewoon zeker dat er een Justin Bieber muziekje op de achtergrond kwam, en het was ook nog eens zo haha. leuk filmpje!! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik baal ontzettend dat de kwaliteit niet goed is. Mijn camera geeft in elke ruimte een soort ruis geluid, heel vervelend! Hopelijk is er nog wat aan te doen of kan ik er wat aan veranderen tijdens het bewerken, ik ga proberen er wat aan te doen. Bedankt voor het kijken! :)

      Verwijderen