logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

13-05-2013

Sleek Rose Gold

Iedereen kent het, iedereen heeft het of iedereen wil het. Ik heb het natuurlijk over Sleek Rose Gold! Samen met mijn nu nieuwe MUA palet is ook Sleek Rose Gold mijn nieuwe aanwinst. Priscilla nam ook deze blush mee en met deze was ik toch het meest blij van alles. En hij was er nog! Ik hoorde altijd verhalen dat in Superdrug de Sleek Rose Gold altijd maar dan ook altijd is uitverkocht, dus ik kon mijn geluk niet op. En als dat nog niet genoeg is, alles zat mee! De belichting, de foto's, het leek wel alsof dit rosé gouden pareltje even meewerkte omdat ze zag dat het mijn hartje had gestolen. Kijk mee!


Ook Sleek is een merk waar al zo ontzettend veel mensen razend enthousiast over zijn en je bijna jaloers werd door de overspoelde mensen die een product van Sleek hadden. Ik heb een hele lange tijd twijfelend op webshops op de bestelknop gestaan op deze gloedmooie blush, want dit moet dan weer de dupe zijn van NARS Orgasm, een high-end merk, ook niet verkrijgbaar in Nederland.. Dat maakt de blush zo onzettend populair én gewild!

Waarschijnlijk hoef ik jullie ook niet te vertellen wat het merk Sleek precies inhoud, maar voor de mensen die het misschien niet weten is Sleek een merk wat ook niet in de winkels in Nederland te koop is. Ik vind het daarom ook echt een bizar idee dat er in het buitenland producten liggen waar je ontzettend veel moeite voor doen om het te krijgen terwijl het in o.a. Londen gewoon in de schappen te koop is! Sleek is daarbij wel een Brits merk en probeert hun make-up voor iedereen toegankelijk maken. Van fel tot naturel, het bevindt zich allemaal bij het assortiment van Sleek. Daarbij is Sleek een ontzettend betaalbaar merkje en is volgens heel veel ontzettend aan te raden omdat de producten kwalitatief erg goed zijn. 



Door al de positieve reacties waren mijn verwachtingen ook erg groot. Het eerste wat ik dacht toen ik de blush dacht was; 'Is dit een mini?'. De blush was ontzettend klein vergeleken met productfoto's die in close-up worden genomen. Dus ben je van plan om de blush te bestellen, schrik dan niet van het formaatje. Dit komt gewoon doordat de producten veel groter lijken op foto's.  Ik had echt gedacht dat het een groot doosje zou zijn, maar het klopt gelukkig allemaal. Bij iedereen bevat de blush 8 gram. 

Het pareltje bevind zich in een mat zwart doosje, waarbij Sleek er met een gloss finish op staat. Het doosje sluit ook goed. Het ziet er strak uit en absoluut niet goedkoop. Kan jij hieruit halen dat de blush omgerekend zo ongeveer €5 heeft gekost? Ik niet!

Wel wat onhandig, het nummer en de naam staan op de achterkant van het doosje. Voor mensen die de hele blush collectie van Sleek in hun bezit hebben moet je dus stuk voor stuk elk doosje langs om de kleur te zien. Ik heb geen ander product van Sleek, dus ik heb er geen problemen mee. 

In de binnenkant bevindt zich een goed formaat spiegeltje, ik kan er prima mijn make-up snel mee checken of in dit geval je blush even wil bijwerken. Ontzettend leuk dat Sleek er aan heeft gedacht om een spiegeltje bij het product te doen, heel veel producten zoals poeders van budgetmerken hadden we allemaal leuker gevonden als er ook nog een spiegeltje bij zat. Mooi luxe doosje + een spiegel = perfectie!

En als we het doosje openen.. Wauw wauw waaauw! De gouden shimmers spatten er van af in een goede manier en is supermooi van kleur. Een beetje peachy/koraal, mijn voorkeur gaat altijd naar dit soort kleuren! Die hebben we in ieder geval in in de pocket. 

De blush is onwijs zacht en bevat enorm veel pigment. Je kunt de gouden glitters nu ook heel goed zien, so pretty! 

En ook is het me gelukt om het beste effect te laten zien op de plek waar de blush ook hoort. De blush heb ik aangebracht op de appeltjes van mijn wangen, omdat ik persoonlijk blushes met heel veel shimmers iets wat heftig vind op je jukbeenderen. Dan mag 'ie wel heel subtiel zijn. Zoals je ziet is een highlighter echt overbodig bij deze blush, anders wordt je letterlijk een glitterbom. De hele dag is de frisse blos en de glans te zien op je wangen en de blush brengt fijn aan. Het effect van de glans is ook echt het effect wat een highlighter geeft, hij valt ook precies op het juiste deel op je gezicht als je de blush iets uitwerkt naar je slapen/temples.

We mogen wel zeggen dat de blush z'n centjes waard is. Ik kon niet wachten om te testen en de blush heeft mijn hartje echt gestolen. Dit is echt de beste budgetblush die ik tot nu toe heb geprobeerd. Sleek, je hebt me echt niet teleurgesteld. I love you,Rose Gold! ♥

Sleek Rose Gold is te koop bij heel veel Nederlandse webshops (zoals o.a. Enchantra, MissLipgloss etc.) en in de Superdrug in Londen (daar komt mijn blush vandaan). Ze kosten omgerekend zo'n €5. 

Hebben jullie een blush die z'n centjes absoluut waard is?
Love, 
Sharon.

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!