logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

08-06-2013

Etos Blush Powder

Er was al een variant die te herkennen was aan de gekleurde bronzen pizzapuntjes, maar nu zijn er ook gekleurde pizzapunten om van te smullen! Etos heeft weer een aantal leuke zomerproducten uitgebracht waaronder ook deze Blush Powder. Ik zag dit 10 -helaas niet eetbare- schijverige pizzaatje op een aantal blogs weer voorbij komen en natuurlijk kon Sharon zich daarna niet weerhouden om er ook eentje te testen. En here I am! Dus Etos; can you make me blush (powder)



Om gelijk maar met de deur in huis te vallen moet ik eerlijk toegeven dat ik de verpakking niet echt mooi vind. Een vertrouwde Etos verpakking, dat wel. Maar het ziet er zo lomp uit, er zit zo'n groot stuk 'leeg' tussen de blush en het dekseltje. Maarja, het gaat natuurlijk om het product wat er ín het doosje verstopt zit, dus druk maak ik me er niet om. Ik vind het wel een pluspunt dat het wel een lekker formaatje blush is en je in ieder geval de kleur kan zien door het doorzichtige dekseltje. De blush bevat 10g en is nog verkrijgbaar in een bronzer variant.

Ik vind de print daarin tegen wel erg leuk. Het lijkt echt heel erg op een pizza en ik krijg er spontaan honger van als ik er naar kijk! De blush bevat 5 verschillende tinten maar komen op de foto vrij mat over, maar ze bevatten allemaal shimmers! Als je de blush in het licht houdt kun je ze wel heel goed zien. Ik vind de kleuren combinatie geweldig, lichte highlight kleuren gemixt met wat donkerdere blushkleuren. I like!

Een heel groot voordeel is dat de blush niet heel erg poederig is, ik vind dat namelijk ver-schrik-ke-lijk. Ze zijn nog steeds heel zacht, maar stuiven niet alle kanten op. Ik wilde de kleuren in de blush één voor één swatchen, want ik was reuze benieuwd naar het pigment van de puntjes apart. En ja, dat zijn ze! De paarse en de rood/rozige kleur zijn misschien nu wel heel fel en heftig, maar op je wangen zie je er niks meer van. De 2 lichtste kleuren helemaal links lijken vrij veel op elkaar, alleen heeft de een een wat rozigere ondertoon dan de andere, dus verschillen doen ze wel. Bij die kleuren zie je de shimmers ook het best en lijken me ook heel geschikt om ze gewoon apart te gebruiken als highlighter!

De blush doet niet ontzettend veel op je wangen, maar geeft je wel een heel fris blosje. Een heel subtiel glansje, maar dan wel héél subtiel, want dan moet je ook echt goed in het licht staan om het te zien. Door het pigment was ik een beetje bang dat het misschien wat te heftig zou worden op je wangen, maar ook dat valt echt heel erg mee. Het is juist heel subtiel (yes, daar hebben we 'm weer!), heel fris en lief roze. Vooral voor hele lichte huidjes zal deze blush heel erg mooi zijn!













Ik vind het een leuke blush voor een leuk prijsje. Het is eigenlijk gewoon een simpele blush met niet te veel poespas wat een subtiel en fris kleurtje geeft. Voor nu zou ik het misschien wat te gewoontjes vinden, maar ik denk ik deze blush in de zomer heel veel ga gebruiken! Een fris blosje en een klein subtiel glittertje vind ik dan mooi en is dan ook geschikt voor het warme weer, dan heb je naar mijn idee niet al te veel nodig.

De Etos Blush Powder is te koop bij alle Etos filialen en kosten €3,99 per stuk.

Wat is jou go-to zomer blush?

Love,
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik vind de verpakking zo leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn to-go zomer blush voor de zomer is de defining blush van Catrice in de kleur 030 peace & Love, hij dekt super goed alleen blijft niet zo lang zitten

    BeantwoordenVerwijderen