logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

24-06-2013

Inspiration | The style of Miley Cyrus

Je vindt haar leuk of je vindt er niks, maar toen ze haar lange haren had vond ik haar geweldig. Ik vond het zo zonde van haar haar, ze had prachtige lange bruine lokken en om de welbekende 'Miley bun' stond ze bekend. Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar nu iets minder vind door haar korte haren, maar no hate; hoe haar make-up er altijd uitziet is gewoon niet over te oordelen en ik vind haar stem ook heel mooi! Op de rode lopers draagt ze altijd prachtige jurken en kan ze alle kleuren van de regenboog wel hebben, lijkt wel. Niet voor niets dus dat ik een heel artikel over haar schrijf! Kijk je mee naar some inspiration pics?







Op deze bovenstaande foto viel me meteen haar geshapede gezicht op. Ook Miley houdt dus blijkbaar van lekker veel bronzer! Het staat haar heel goed en hier draagt ze ook de knot, die ze werkelijk bijna altijd droeg. Mensen gingen zelfs namen bedenken voor haar knot en er waren zelfs twitteraccounts aangemaakt; dus dan kan je wel nagaan hoe vaak, haha!

MILEY SMILEY

Haar kledingstijl is nooit mijn smaak geweest, maar op deze foto valt het nog wel mee. Haar kledingstijl is vooral stoer en alles is vaak oversized. Sommige dingen staan haar hartstikke goed en alle dingen die ze draagt zou ik zelf nooit bedacht kunnen hebben. Ik vind het wel echt leuk dat Miley toch haar eigen kledingstijl heeft, waarbij ze heel veel verschillende kledingstukken met elkaar combineert.



Yeaaaaaah, it's a party in the U.S.A! Ik was echt weg van dat lied toen ik jonger was; ik danste er op en zong mee, al doe ik dat stiekem nog. Wie niet? Op deze foto kan je haar make-up heel goed zien. Heel neutraal, een licht zwart lijntje boven haar wimpers en full brows. Haar lokken waren prachtig, toen ze haar lange haren nog had was ik altijd ontzettend jaloers, ik vond de kleur hierboven en de donkerbruine tinten het mooiste staan bij Miley.

Miley Cyrus | via Tumblr

Haar haar zit hier zo mooi en nonchalant in een vlecht.. Kan Miley (of haar stylist) mij even komen vertellen hoe ze dat zo perfect doet? Haar ogen zijn vrij donker en smokey, maar staat haar heel goed. Lange zwarte nepwimpers met een hele mooie nude kleur op de lippen zijn vast dé truc van deze look. I adooooore!

Untitled



Killer-lashes! Rode lippen spot ik echt heel veel bij Miley en vind ik bij haar zo mooi. Sterker nog; mijn eerste rode lipstick kocht ik door Miley! Ze inspireerde me er enorm mee om er een te kopen, eigenlijk nog steeds wel. Als ik deze foto zie wil ik meteen weer een rode lipstick dragen, al vind ik het vaak heel onwennig voelen. Je lippen vallen wel op en heb ik het gevoel alsof ik teveel op val. Maar als we Miley zien, dan moeten we dat maar voor lief nemen met een klassieke winged liner. Ik vind het prachtig!

eyeliner, miley cyrus, red lips

Ik heb nog steeds niet echt een manier gevonden hoe ik eyeliner het beste kan dragen, want voor mij is een eyeliner echt een issue. Op de 'normale' manier vind ik het vaak heel donker bij mezelf en bij echt een inie-minie streepje zie je de eyeliner niet meer. Of eyeliner staat me gewoon niet, dat kan ook, maar nog steeds vind ik eyeliner heel leuk bij anderen. Daarom vind ik deze foto heel inspirerend, niet alleen om haar lippen, maar ook door haar winged eyeliner. Hierdoor heb ik alleen maar meer zin om meer met make-up te spelen!

Pretty Along The Way | via Tumblr

Pretty along the way! Zijn het geen krullen, dan is het wel stijl haar dat geweldig staat. En ik blijf het alsmaar zeggen, maar ik vind haar oog-makeup echt heel mooi! Weer heel smokey en donker, en zal ook echt een behoorlijke shit-lode aan oogschaduws, oogpotloden en eyeliner zijn, maar laat haar blauwe ogen heel erg spreken, wat ik juist niet verwacht! Ik vind de lipkleur ook heel mooi in combinatie met de ooglook en zijn haar wenkbrauwen weer flink bijgetekend, dat zie je ook op élke foto. 

@aftershocck | via Tumblr

Zelfs met smokey eyes staat rode lipstick bij haar nog heel mooi! Veel bronzer, volle wenkbrauwen en een korte coupe. Gedurfd, maar zeg nou zelf, ook dit kan ze absoluut hebben!

Wat vinden jullie van Miley Cyrus? 

Love, 
Sharon.

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat een leuk artikel! Ik vind haar kledingstyle juist erg leuk, lekker stoer en soms ook gewoon super classy. Wat heb je een prachtige header, echt onwijs mooi! Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik was ook zo jaloers op haar haar!

    BeantwoordenVerwijderen