logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

13-06-2013

♡ The Make Up Spot bestelling

Wat heb ik lang gedroomd over deze producten. Ik zwierf wat rond op webshops en het bleef alsmaar op mijn wishlist staan. Tot uiteindelijk ik begin deze week een bestelling plaatste bij The Make Up Spot met de producten die ik al heel lang wilde hebben. Na 2 dagen viel het pakketje al op de mat en lag het thuis op me te wachten nadat ik uit school kwam. Eindelijk mag ik ze bij m'n stash toevoegen en ben er echt onwijs blij mee. Lees je mee?



Misschien is dat dan toch wel waar ik het állerblijst mee ben. In eerste instantie wilde ik voor Real Techniques gaan, maar ik toen ik deze in de webshop zag ben ik wat reviews op gaan zoeken en deze kwasten werden ook allemaal positief beschreven. En aangezien deze even duur was dan de 'Core Collection' set van RT en meer kwasten had, besloot ik deze te grote Bamboo kwastenset bestellen. En oh, de kwasten zijn zo zacht! Ik ga er binnenkort nog heel uitgebreid over schrijven, dus heel veel ga ik niet over zeggen. Ik kan niet wachten om ze te testen!

Zoeva bamboo set - €25,00

En daar is het merk weer; Sleek! Ik ben echt verliefd geworden op het merk door Rose Gold en vond in dit palet de kleuren zo mooi dat ik deze ook maar aan mijn wishlist had toegevoegd. Ik bestelde Oh So Special, een palet met rozige tinten en hele mooie nude tinten, maar ook wat donkerdere kleuren zodat ik met dit palet heel veel kanten op kan. Zaterdag komt er over dit palet een review online, dus stay tuned!

Sleek i-Divine Oh So Special palette - €9,24

Ik bestelde alles in de avond rond een uur of 8 en 2 dagen later was het pakketje al binnen. Supersnel! Daarbij wordt het pakket heel goed verpakt en hoefde ik geen verzendkosten te betalen, omdat ik over de €30 heen zat. Ik ben met alle producten zo ontzettend blij dat ik niet kan wachten om ze te testen en te delen met jullie!

Hebben jullie al een keer besteld bij The Make Up Spot?

Love,
Sharon.

6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt jaloers op je nieuwe kwasten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige spullen!
    leuk is dat he, als je iets graag wilt kopen en het na lang kijken toch eindelijk in je handen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad!Maar ben er soms wel eens bang voor dat het toch tegenvalt of anders is in het echt, maar gelukkig had ik dat met deze niet!

      Verwijderen
  4. Super mooie producten! De kwasten, et zijn er zo veel! Veel plezier ermee (: xl

    BeantwoordenVerwijderen