logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

15-06-2013

Sleek i-Divine Oh So Special palette

Bij de The Make Up Spot bestelde ik dit Sleek Oh So Special palette en was nog niet zo lang geleden op mijn wishlist toegevoegd. En nu mag ik het product eindelijk afstrepen! Ik werd verliefd op het merk door de oh-so-mooie blush Rose Gold en toen ik het palet zag had ik het volste vertrouwen erin dat dit palet geliefd zou gaan worden. Het palet bevat allemaal mijn kleuren, verkoelend roze tot een koele zwart, ik kan met dit palet alle kanten op. Let's swatch this!




Mweh Sleek, waarom geen namen aan de onderkant? Boven op het palet ligt er een doorzichtig folie over met de namen van de kleuren, maar dat folie raakt geheid kwijt en dan heb je de namen niet meer. Het palet is mat zwart en in het palet zit een grote spiegel. De spiegel vind ik onwijs handig, je kan je makeup er mee bijwerken of in dit geval je er gewoon mee opmaken, wat heel compact is voor op reis. Het palet is daarbij ook erg licht en zit er een sponsapplicatortje bijgeleverd.

Bow - Organza - Ribbon
Pamper - Gateau - The mail
Gift basket - Glitz - Celebrate
Boxed - Wrapped up - Noir






Het palet bevat vooral koele kleuren en heb daar speciaal voor gekozen omdat ik een koele ondertoon heb. Aan de linkerkant in het palet zijn het wat rustigere kleuren en aan de rechterkant wat meer donkere tinten. In het palet zitten 7 matte oogschaduws, waarvan 5 shimmer. Ik vind combi's met mat en shimmer het leukst, dus dit palet is helemaal voor mij weggelegd!

Tijd voor swatches! De oogschaduws zijn onwijs goed gepigmenteerd en zijn heel zacht. Van links naar rechts zie je Bow, Organza, Ribbon, Pamper, Gateau en The mail. Vooral Organza en Gateau vind ik echt prachtig, de shimmers zijn heel intens.


Van links naar rechts zie je Gift basket, Glitz, Celebrate, Boxed, Wrapped up en Noir. Deze kleuren zijn wat stugger dan de andere kleuren en ook barsten al deze kleuren één voor één van pigment. Vooral Glitz valt enorm op en de bruine matte tinten zijn ook erg mooi, ze dekken goed, wat bij matte oogschaduws vaak nog wel een probleem kan zijn. 

Kortom, weer een prachtpraatje! Door dit ben ik nog fanner dan fan van Sleek en ga ik zeker nog meerdere dingen van hun bestellen of bemachten, want ook dit palet heeft me weer overdonderd. Een heel mooi palet waar ik heel veel looks mee kan maken, van donker tot nude, het kan allemaal. En dan ook nog zo goedkoop! Wel ontzettend jammer dat Sleek niet te koop is in Nederland, behalve op webshops. Dus ik zou zeggen, kom maar op met dat merk naar Nederland!

Het Sleek i-Divine Oh So Special palette is te koop bij heel veel verschillende webshops (zoals oa. themakeupspot.nl, misslipgloss.nl) en kost €9,24.

Hebben jullie al iets in jullie bezit van het merk Sleek? 

Love, 
Sharon.

6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!