logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

04-07-2013

100e post, tijd voor een winactie! (& Q&A?)


Een winactie en een 100e artikel! Ja, je leest het goed! Een goed moment dus om een paar dingen aan jullie weg te geven. Ook wil ik een aankondiging doen voor een Q&A. Iets korts tussendoor, maar als je meer wilt lezen staat alles in het artikel zelf. Klik dus snel op lees meer!

Hee allemaal! Een leuk nieuwtje, want het artikel wat je nu aan het lezen bent is mijn 100e artikel! Om precies te zijn ben ik nu 4 maanden en 2 weken bezig met bloggen en is er in de tussentijd een boel veranderd sinds dat ik begon op Lovely Photography. Zo is onder andere mijn schrijfstijl compleet veranderd, als je mijn allereerste artikelen nu zou teruglezen en dat vergelijkt met nu.. Ai! Het is voor mijn gevoel wel veel beter geworden en ik leer er steeds meer van.

Omdat het voor mij een soort van feestje is en ik jullie wilde bedanken voor alle comments, bezoeken en volgers, wilde ik ook meteen een allereerste winactie organiseren. Mijn vriendinnetje Priscilla die zelf kleding en heel veel andere dingen maakt/ontwerpt kwam met een ontzettend leuk idee om iets aan jullie weg te geven. Ik ga in dit artikel nog niet vertellen wat je kan winnen en wat je ervoor moet doen, maar ik kan alvast wel verklappen dat ik niet 1, maar 3 winnaars blij mag maken! Het artikel met alle informatie over de winactie komt ergens volgende week online. Waarschijnlijk komt er nog een andere hele leuke winactie aan, het artikel wat daarbij hoort komt waarschijnlijk over een week of 2 online. Stay tuned dus voor alle komende posts! :)

Omdat ik het ook heel leuk vind om jullie vragen te beantwoorden wil ik graag een tweede Q&A doen! Laat dus weer een heleboel vragen in de comments. Je mag van alles vragen! Over mijn blog, over mijzelf, over andere dingen, just ask it! Ik ga ze dan binnenkort beantwoorden in waarschijnlijk een artikel. Zet ook je naam erbij, zodat ik die erbij kan zetten zodat je weet of jou vraag gesteld is. Alvast bedankt!

Liefs,
Sharon.

7 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. hoe ben je erachter gekomen dat je graag kapster wilde worden ?

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sharon!

    Ik volg je blog nu een tijdje en ik vind hem superleuk!

    Mijn vraag is: Wat vind je het leukste aan het bloggen?

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERT MET JE BLOG.
    Haha, lang zal de blog leven!

    Ook ik heb een vraag:
    Wat denk je met je blog te gaan kunnen bereiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk van de winacties, kan niet wachten! Mijn vraag voor de Q&A: Waar ga je het liefst op vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welke blogs inspireren je en welke buitenlandse blogs zijn je favoriet? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is je favoriete outfit in de zomer?

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met welke vriendinnen en/of klasgenoten praat je te weinig? X

    BeantwoordenVerwijderen