logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

07-07-2013

(Foto)verslagje van Walibi!

Afgelopen dinsdag ben ik met school naar Walibi geweest en hadden ontzettend lekker weer. Ik wilde sowieso al foto's maken, maar als een soort 'vlog' wilde ik een artikel maken met een aantal foto's die ik op die dag gemaakt had. Het was onwijs lekker weer, wel erg druk (want er waren blijkmaar meer scholen die dachten dat het een goed idee was om ook naar Walibi te gaan op dinsdag) en daardoor best benauwd. Uren hebben we bij sommige attracties gestaan om voor maar een paar minuten in een achtbaan te zitten. Ach, dat maakte het niet minder gezellig! De hele dag liep ik met mijn vriendinnetjes Louise en Mariska en nog een aantal meiden die Louise kende, wat heel erg gezellig was. Kijk je mee naar mijn dagje?




We vertrokken al om half 9 op school en kwamen na ongeveer een uurtje in Biddinghuizen aan. Er stonden heel veel bussen met leerlingen van andere scholen, echt onwijs veel. Dat betekende dus dat het behoorlijk druk zou gaan worden en dat we waarschijnlijk bij veel attracties moesten wachten, dus ik zag er een beetje tegenop. Maar gelukkig hadden wij in de bus al de tickets gekregen en konden we eigenlijk vrij snel doorlopen. Meteen rennen naar de Express achtbaan, de eerste achtbaan die je tegenkomt, maar duurde ook 40 minuten voordat we eindelijk gingen omdat meerdere mensen hetzelfde dachten. Het was druk en ontzettend warm en benauwd. 

We hadden niet echt een bepaalde volgorde, maar we hadden beter eigenlijk alle achtbanen midden in het park eerst kunnen doen, omdat daar eigenlijk niemand als eerste naartoe gaat. Als je binnenkomt vind ik het er zo leuk uitzien, Mariska kwam volgens mij met de opmerking dat het een beetje op Venetië leek.



En natuuurlijk moet je in de Goliath als je in Walibi bent. Benelux hoogste achtbaan moet je in geweest zijn in je leven. Voor de 2e keer ging ik de steile achtbaan en heb echt alles bij elkaar gegild, m'n keel brandde na afloop gewoon en was bijna m'n stem kwijt. Hij gaat zo snel en je krijgt zo veel kriebels in je buik als je steil naar beneden gaat. Maar wat krijg je een adrealine-kick van zeg! De hele dag was ik daarna hyper.

De rest van de dag zijn we gewoon in allerlei attracties geweest en hebben we bij de houten achtbaan Robin Hood 1,5 uur lang in de rij gewacht totdat we aan de beurt waren. Enorm lang, maar we hebben de hele tijd in het zonnetje gezeten. (Ben helaas wel verbrand)

Zie hier; beauty Louise en op de 2e foto Mariska en ik. Salmiaklolly's, zonnetje, ik vond het niet erg! Maar op het eind net voor de trap waar je omhoog loopt om als het ware in te stappen riepen ze om dat er een technische storing was en dat het nog wel een tijdje kon duren voordat de attractie verder ging. Hebben wij weer! Uiteindelijk een kwartier gewacht en daarna deed alles het weer, maar de karretjes stonden wel de hele tijd vast en wij hebben nog langer moeten wachten. 


Het was zo leuk en gezellig, we hadden lekker weer maar was het helaas wel heel jammer dat we zolang op sommige dingen moesten wachten. Ik en Maris zijn ook nog in een soort Villa Volta geweest (zelfde als in de Efteling), dat is zo creepy! Daar moet je echt ingaan, het lijkt net alsof je over de kop gaat, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Je ziet niet vast, maar volgens mij bewegen gewoon de muur en de vloer zodat het lijkt alsof je helemaal over de kop gaat. Ik weet nog steeds niet hoe dat precies gaat, Mariska en ik vonden het in ieder geval heel scary. 

Zijn jullie wel eens in Walibi geweest? 

Liefs, 
Sharon. ♥

8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuke foto's! jammer dat je zo vaak lang moest wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Walibi lijkt me echt heel erg leuk, ik ben er zelf nog nooit geweest. Fijne vriendinnenfoto's! Wel heel fijn dat je zulk mooi weer had zeg!

    Als het je leuk lijkt; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. In mijn linkparty mag je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?!:) Als je zin hebt om mee te feesten, je bent van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, Walibi is zo leuk! Ik ben er alweer veel te lang niet meer geweest. Zo te zien hebben jullie wel een gezellig dagje gehad, ondanks de lange wachttijden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Walibi is echt leuk om heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je daar heen ben geweest :D Walibi is zo gaaf
    en erg leuk!!

    Ik volg je nu trouwens via Bloglovin. Volg je terug? ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was echt super dagje , goede afsluiting van het jaar <3

    XXX maris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk dat jullie zo mooi weer hadden met dat lange wachten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit :) , je hebt trouwens een erg mooie header! xx

    BeantwoordenVerwijderen