logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

19-07-2013

Homemade jumpsuit in the make

Mensen die vanaf het begin mijn blog volgen weten dat mijn vriendin Priscilla zelf kleding maakt. De meeste zullen het niet weten, maar ze zit bijna elk uur van de dag achter de naaimachine en zet zelf allemaal leuke dingen in elkaar. Van kussens tot kleding, ze is er echt heel goed in en vind het ook heel knap. Samen gingen we naar de stoffenwinkel, koos ik een leuk stofje uit en maakte Priscilla voor mij een zomerse jumpsuit, en nog eens origineel ook! Tijdens de process van de jumpsuit heb ik foto's gemaakt, dus ben je al benieuwd?











Wat vinden jullie van de zelfgemaakte jumpsuit? Binnenkort maak ik er outfit foto's van!
Love,
Sharon.

9 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!