logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

12-08-2013

FAVORIETEN JULI

Ik weet wat je wil zeggen. Ik ben laat! Normaal doe ik het echt precies op tijd aan het eind van de maand of aan het begin van de nieuwe maand, maar precies toen zat ik in het zonnige Frankrijk te genieten van mijn vakantie! Om dit artikel dan vooruit te plannen terwijl de maand nog niet eens was afgelopen vond ik dan ook een beetje raar. Wie weet dat er misschien nog wel favorieten bij komen tijdens mijn vakantie! Kijk je mee naar mijn favorieten producten van de afgelopen maand? 



Ik ga als eerst beginnen met deze 2 producten, want wat zijn deze fijn! Ik wilde ze uitproberen in de vakantie, omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was door alle natuurlijke ingrediënten. Niet alleen ruiken de shampoo en conditioner ontzettend lekker, ook verzorgen de 2 haarproducten mijn haar heel goed, het voelt zacht aan na gebruik en het glanst veel meer. Ook merk ik dat mijn haar veel beter valt doordat ik er iets meer volume van krijg, maar dat kan ook komen door de hardheid van het water, in Frankrijk is dat al stukken minder hard waardoor je haar sowieso al minder zwaar wordt. Ik heb van dezelfde lijn 'Zijdeglans & Zen' ook het 1 minuut masker om uit te proberen en van de lijn 'Zuiver & Zen' een haaropfrisser, waar ik ook heel erg over te spreken ben!


Alsof er gewoon een hele passievrucht is geklopt tot een bodybutter. Oh my, deze ruikt zo heerlijk! Het is echt serieus een échte passievrucht geur en daardoor lijkt het net alsof je met het sap van een passievrucht je hele lichaam in staat te smeren. Nog steeds is er veel sale bij The Body Shop en kocht deze dan ook voor 50% korting, wat in plaats van €16, €8 werd. 16 euro vind ik veel te duur voor een bodybutter en deze gaat dan ook zo lang mee, dat ik €8 wel een hele redelijke prijs vind. Zoals we van de Body Shop gewend zijn voedt deze je huid ook echt geweldig.


In Frankrijk zitten enorm grote supermarkten en daar verkopen ze dan ook producten die vaak wat goedkoper zijn. Bij die enorm grote supermarkt zat naast ook een 'Pharmacie' wat bij de supermarkt hoorde. Hoe toevallig als ik er aan terug denk eigenlijk, omdat ik in de supermarkt zelf een soort 'dupe' op het oog zag die eigenlijk hetzelfde idee als deze had, alleen dan goedkoper. Ik nam hem mee en toen mijn moeder zei dat er een drogist zat, ben ik daar snel naar binnen gerend om te kijken of ze de 'echte' daar hadden. En ja, ze hadden 'm! Bioderma is ontzettend bekend om deze toner en blijkt geweldig te werken, maar is alleen in Frankrijk te krijgen geloof ik. Lucky me dat ik 'm heb kunnen bemachtigen, want het is de fijnste cleanser OOIT. Oké, ik ga er niet te veel over vertellen, want er komt nog een review aan! :)


Op vakantie gebruikte ik een zonnebrand van Etos (hoe die precies heet weet ik niet meer) met een wat olie achtige substantie, maar moest niet vet zijn. Hoppa, een kwak op mijn lichaam en gezicht, niks aan het eindje. Tot een paar dagen later ik niet normaal veel pijn aan mijn gezicht kreeg na het zwemmen in het chloor en mijn huid trok enorm. Ja, je raad het al, alcohol. Hoe kon ik zó stom zijn! Ik heb er nooit op gelet, anders had ik het wel vermeden. Ik moest doorsmeren omdat we geen andere bij ons hadden speciaal voor het gezicht, dus heb ik er in Frankrijk 1 gekocht. Hij heeft mijn gezicht de laatste week toch nog een beetje gered, want mijn gezicht was behoorlijk uitgedroogd.


Midnight Heat van Beyoncé is zo goddelijk. Alleen de prijs hield me tegen, maar toen ik toevallig in de Trekpleister was lag er eentje bij de toonbank met een gele sticker waar 50 procent vanaf ging, omdat deze formaat flaconnetjes de winkel uitging. Ik heb 50 ml en de meest lekkerste parfum ooit gevonden. Het enige jammere is dat 'ie niet heel lang blijft hangen en ontzettend snel leeg gaat, mweh!


De Noix de Coco lippenbalsem is een mixje van vanille met kokos, nom! Het is niet een sterke kokos-kokos geur, maar meer neigend naar vanille. Dat vind ik een groot pluspunt, want de balmi lippenbalsem met spf 15 bijvoorbeeld die ik heb smaakt te erg naar kokos, waardoor die niet eens lekker smaakt. Deze wel! Hij brengt daarbij ook nog eens fijn aan en hydrateert mijn lippen erg goed.


Last one voor dit artikel, de Maybelline Color Tattoo! Ook hier ga ik niet al te veel vertellen, want a.s. dinsdag komt er een review van online waar ik alles uitgebreid in vertel. Anyways, de structuur van het product is erg fijn, trekt niet in de lijntjes en Pink Gold is een hele mooie kleur. Hij blijft ook echt lang zitten en is heel goed te combineren met andere kleuren oogschaduw.

Wat waren jou favorieten van juli? 
Liefs,
Sharon.

7 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Die lijn van Andrelon lijkt me echt heel fijn! En de lippenbalsem heb ik ook gehad, die ruikt echt hemels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten. Ik heb Heat Rush van Beyoncé helaas net opgemaakt, maar Midnight Heat lijkt mij ook heerlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die shampoo's en bodybutter klinken heel erg fijn! En wat heb je een leuke blog ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ja, die body butter ruikt inderdaad heerlijk eh! Ik heb 'm ook gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke favorieten! De bodybutter lijkt mij erg fijn! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie favorieten! Je hebt een leuke blog! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen