logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

13-08-2013

REVLON COLORSTAY 16H EYE SHADOW

Ik zag het merk voor het eerst voorbij komen bij Amerikaanse Youtubers en spotte daarna veel producten voor een spotkoopje bij Big Bazar, waar ik uiteindelijk later achter kwam dat dat producten waren die niet meer in het assortiment zaten. Ik balen, want Revlon is moeilijk te vinden. Sommige Etos filialen, maar precies die filialen zitten net niet dicht bij mij in de buurt. Gelukkig zijn er ook nog webshops die heel veel producten van het merk verkopen wat het zoeken nét ietsje makkelijker maakt ;-).


Het oogschaduwpalletje in 530 Seductive bevat 4 koele kleuren, waaronder 2 paarse en 2 lichte roze shimmery kleuren. Ik draag verder nooit paars, maar ik weet wel dat het me staat. Ooit probeerde ik het in combinatie met bruin, waarbij je een heel klein beetje paars zag. Ik vind paars namelijk een ontzettend mooie kleur -niet alleen omdat het koel is en dat beter bij me past-, maar ook omdat mijn ogen paars wel kunnen hebben. De Revlon colorstay oogschaduwpalletjes zitten in een glanzend, vierkant doosje, niet al te bijzonder. Door de sticker op de voorkant blijft het palletje goed dicht, alleen is het nadeel ervan dat er van die vieze vlekken op het doosje komen.



Op de achterkant van het doosje staat een heel stappenplan van een look beschreven en vind dat altijd wel grappig om te zien, maar gebruik de look verder niet. Bij het doosje zit een sponsapplicator geleverd en zijn de 4 kleuren een hele goede combinatie. De 2 bovenste kleuren (jammer genoeg zijn er voor de kleurtjes geen namen!) zijn allebei shimmer, net zoals kleur nummer 4, de donkerste kleur uit het palet. Kleur nummer 3 is een matte kleur, en jullie weten dat ik shimmer en mat graag met elkaar combineer. Yay! Verder belooft Revlon dat de oogschaduws maar liefst 16 uur lang op je ogen moeten blijven zitten. Dat klinkt veelbelovend!


Het pigment is goed, zeker de donkerste kleur en de 2e kleur. Alle kleuren zijn wel zacht maar daardoor behoorlijk poederig, dus hoop ik niet dat ze voor heel veel fall-out gaan zorgen.


De oogschaduws werken heel prettig en verrassend genoeg heb ik geen last van fall-out gehad. Ze zijn makkelijk op te bouwen in kleur en bleven de hele dag goed zitten, alleen waren ze aan het eind van de dag al wel redelijk vervaagd. Met het blenden moet je alleen ook oppassen, doordat ze poederig zijn vervagen ze met het blenden heel snel.

Revlon Colorstay 16 Hour Eye Shadow in 530 Seductive - te koop bij www.onlinemakeup.nl voor €12,25.

Welke makeup merken hebben jullie allemaal ontdekt door YouTube? 
Liefs,
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. heel mooi! Ik ben echt benieuwd naar dit merk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk bij de Etos en daar hebben ze toevallig Revlon, ben er heel erg over te spreken! Jammer dat het bij jou in de buurt niet echt verkocht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen