logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

19-11-2013

Ask me anything deel 2! + todays planning


Met dinnetje Esmee afgelopen zondag, so much fun! ♥

Lovely lezers, ik heb een oproepje voor jullie! Echt al héél lang geleden heb ik een laatste Q&A gedaan en omdat ik toch een persoonlijk randje aan mijn blog wil blijven geven (persoonlijk, maar niet privé ☺) vond ik het wel leuk om een deel 2 te doen! Iets te weten komen van de persoon achter een blog vind ik zelf ook altijd wel erg leuk dus reden genoeg dat ik het ook voor de 2e keer wilde proberen. De vragen die je mag stellen zijn geheel aan jou, het mag over van alles gaan - Ask me anything! Vragen over bijvoorbeeld mijn blog, school, hobby's, muziek.. Ik zal al deze vragen proberen te beantwoorden in een andere post zodra ik er genoeg heb kunnen verzamelen. Vandaag ga ik naar mijn allereerste persevent, namelijk naar de nieuwe opening van de Primark in Eindhoven! Normaal had ik naar school gemoeten - het valt immers op een normale schooldag maar ik kreeg gelukkig verlof. Jippeeeh! Ik ga er vloggen dus die zul je binnenkort vast nog terugzien hier op mijn blog. En natuurlijk hoop ik een aantal bloggers te kunnen ontmoeten, zo te horen gaan er echt heel veel dus wie weet. Ik ben best wel zenuwachtig omdat ik niet weet wat ik kan gaan verwachten, maar we zullen zien. Wat gaan jullie vandaag doen? 

11 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Aah superleuk! Mijn vraag aan jou is: wat wil jij later worden?
    En suuuper veel plezier bij de opening van de Primark! Ik weet nog dat ik ook super zenuwachtig was voor de persopening van die in Almere, nergens voor nodig!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super veel plezier bij dat event van Primark! Mijn vraag is: wat vind je het leukst aan bloggen? :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt enorm leuk :) Mijn zusje is blij met haar onesie haha, jij hebt hem ook al getest zie ik. Voor je Q&A heb ik de vraag: je hebt vast wel eens skittles gegeten, welke kleur vind je dan het lekkerst en waarom? ( heel persoonlijk of niet dan? )
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook! Oh mooooi, welke had je voor haar gekocht? Ik heb er niet meer om gevraagd eigenlijk toen we bij de V&D zaten haha :D

      Verwijderen
  4. Hoe ben je bij een PR bureau gekomen?
    Wat is je favoriete nummer op dit moment?
    Waar ligt je passie meer: bij Youtube of bij bloggen?
    Yayayayay ik hoop dat je me beantwoordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HIhi echt zó leuk dat je bent mogen gaan! Fijn dat je het leuk hebt gehad en ben heeel benieuwd naar je aankoopjes! Mijn vragen aan jou: wat is jouw grootste droom? Wat wil je bereiken in het leven en waar zie jij jezelf over tien jaar? :)
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had eigenlijk dezelfde vraag als Michelle, wat is je grootste droom? Wat leuk dat je naar het event van primark mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je naar de opening bent geweest :D ben benieuwd hoe het was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was superleuk! Op mijn Youtube kanaal staat de vlog al online, morgen kun je een aantal foto's en de video bekijken in een artikel. ☺

      Verwijderen
  8. Ahh wat tof dat je het zo naar je zin had op het event! Ik ben heel benieuwd naar je shoplog! Superleuk zo'n Q&A post, ik had gisteren die van mij geplaatst, haha! Hm, eventjes een vraag bedenken... wat zijn je favoriete series en welke is absoluut een grote topper?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! ik ben benieuwd naar je shoplog! ik ga binnenkort ook een Q&A doen maar bij mijn blog is er nog niet echt op gereageerd maar doe er wel een aparte post van maken! als jij in een serie zou mogen meespelen welke zou het dan worden? En zou je liever beroemd willen worden op je blog of op je youtube kanaal!? liefs

    BeantwoordenVerwijderen