logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

03-11-2013

Video | Shoplog Utrecht!

Zoals ik al eerder vertelde ben ik samen met mijn vriendin Esmee naar Utrecht gegaan om wat items te shoppen die al een tijdje op mijn wishlist stonden en ik ben goed geslaagd! Ik heb onder andere wat leuke dingetjes gekocht bij de Salsa, H&M en Yves Rocher, maar ook wat kleine dingetjes bij 2 andere winkels. Het was een supergezellig dagje, heb heerlijk kunnen snuffelen en kleding kopen is altijd veel leuker met iemand die je advies kan geven! Wat vind jij van mijn gekochte spulletjes? 








20 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik had je video gister al toevallig op Youtube gezien, je hebt superleuke dingetjes gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij toch een mooie en spontane meid ;) !! Hele mooie aankopen, dat vestje is erg leuk.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! De sweater is zó gaaf!

    Liefs, Jennifer

    Winactie: Win een healthyfood-pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hem al gezien op youtube, leuke dingetjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankoopjes! :) De Yves Rocher is echt zo'n fijne winkel! En ik ben je nieuwe volger. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je me bent gaan volgen, dankjewel! Welkom :)

      Verwijderen
  7. Wat een super leuke shoplog! Leuk gemonteerd ook :) Ik ben zó benieuwd naar de babylips! Die moet ik binnenkort echt maar een keer gaan halen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aankopen. Die testertjes van Yves Rocher doen me echt aan vroeger denken, altijd van die mini lipstickjes, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuke video meis!

    fijne week nog !
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je blouse heel leuk! Je kamer is ook heel mooi met al die decoratie. Ik vind je filmpjes echt leuk hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh ik schrok eerst een beetje haha, omdat je zo hard praat. Wel lekker duidelijk! Ik vind je zo leuk haha! De blouse die je aan hebt van de H&M vind ik je erg goed staan. Leuk dat je dat tasje maar voor weinig kon krijgen bij YR. Ik heb toevallig de zelfde babylips. Mijn Etos heeft de oranje wel al binnen, hihi. Je bent echt lekker enthousiast haha, geweldig. Dat laatste vestje is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Praat ik zo hard? Oeps! Ik heb juist helemaal niet dat idee, omdat ik van zo'n verre afstand zat. Haha dankjewel! Ik vind jou ook leuk hoor :)

      Verwijderen
  12. Echt een leuke video en wat een leuke aankopen heb je gedaan. Vooral het blousje van de H&M vind ik echt tof ! X

    BeantwoordenVerwijderen